Медіагрупа StarLightMedia вручить спецприз на КМФР за кращу рекламну кампанію ТВ плюс Інтернет в 4-й раз
Найбільша медіагрупа країни StarLightMedia на Київському
Міжнародному Фестивалі Реклами вручить 4-й рік поспіль приз «За кращу
інтеграцію ТБ та Інтернету в
рекламній кампанії».
У конкурсі на спецприз StarLightMedia автоматично візьмуть участь всі роботи, подані на КМФР в категорію ADVERTISING CAMPAIGNS.
Переможця в спеціальній номінації визначать фахівці сейлз-хаузів групи StarLight Sales, StarLight Digital Sales і StarLight Brand Content.
Критерії
- органічність інтеграції, а також використання в повній мірі сильних сторін
кожного з медіа - ТБ та Інтернет.Спецприз
розробляє компанія StarLight Scenery, яка виконує повний цикл створення,
монтажу, зберігання декорацій і реквізиту для телепроектів, концертів, виставок
та інших заходів.У
2014-му році спецприз отримало агентство Provid за кампанію Overcaring mother для
бренду «Дитячий сир», від виробника «Клуб сиру». У
2013 році переможцем став російський холдинг СТС-Медіа за мультмедійний проект
«Справжня любов» для
соку «Улюблений».
Для участі в 16 КМФР реєструйтеся на сайті фестивалю. Делайн подачі заявок -24 квітня 2015. З усіх питань участі у фестивалі та партнерства просимо звертатися до оргкомітету: (044) 490-90-30, festival@vrk.org.ua - Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua - Ольга Підгорська.