Участь
Цього року фестиваль за форматом, конкурсним правилам, вимогам, програмою, складом журі повністю виходить на міжнародну арену стандартів.
У 2015 році КМФР відбудеться в 16-й раз і пройде 28-29 травня в Києві, в НСК «Олімпійський».
За підсумками КМФР буде завершений український креативний сезон 2014/2015 і оголошені найкращі креативні агентства сезону на ринку України.
На фестивалі працюватиме міжнародне журі, членами якого виступлять найбільші світові фахівці в галузі реклами.
Учасників просимо звернути увагу на значні зміни в конкурсах фестивалю. Цього року їх буде 7 (у 2014 році було 11):
· FILM & RADIO,
· PRINT & POSTER,
· FILM & RADIO CRAFT,
· DESIGN,
· DIGITAL & MOBILE,
· MEDIA,
· ADVERTISING CAMPAIGNS.
Роботи оцінюватимуть заочно 6 складів журі:
· FILM & RADIO / PRINT & POSTER,
· FILM & RADIO CRAFT,
· DESIGN,
· DIGITAL & MOBILE,
· MEDIA,
· ADVERTISING CAMPAIGNS.
У кожного складу буде свій голова журі і він фінально розставить планки для фіналістів, призерів і переможців, а також розподілить нагороди серед учасників конкурсу. За результатами роботи журі кожен голова визначає «Гран-Прі конкурсу», а рада голів спільним рішенням з числа золотих призерів вибирає «Гран-Прі фестивалю».
Оцінювання робіт пройде із застосуванням 100-бальної шкали: від 1 до 100 балів. За результатами конкурсу у кожної конкурсної роботи буде незалежна оцінка кожного члена журі. Середньозважений бал допоможе учасникам об'єктивно оцінити свою роботу і її вірогідність отримати призове місце в подальших фестивалях.
Також збережено важливе правило, що одна і та ж робота/кампанія може брати участь не більше, ніж у двох категорій одного конкурсу. Це правило не стосується конкурсу C.FILM & RADIO CRAFT, а також категорій DIGITAL CRAFT у конкурсі E. DIGITAL & MOBILE і категорій PRINT CRAFT у конкурсі PRINT & POSTER.
Фестиваль відбудеться 28 і 29 травня на головній арені НСК «Олімпійський». У програму увійде конференція Best Marketing Practices, в рамках якої лідери індустрії та провідні персони рекламного ринку України презентуватимуть кращі кейси індустрії. Завершить фестиваль Церемонія нагородження переможців (29 травня), на якій будуть оголошені «Найкреативніші агентства» серед креативних, діджитал і агентств маркетингових сервісів.
Фестиваль входить до рейтингу креативності та майстерності сезону 2014/2015 з коефіцієнтом два (k = 2).
Прийом робіт продовжено до 30 квітня 2015.