Non-Consumers Party – тільки для тих, рекламістів, що розуміють
Агентство Momentum (входить до Групи АДВ Україна) виступить event- партнером Церемонії нагородження переможців 16-го КМФР, яка відбудеться 29 травень в НСК «Олімпійський».
Головне завдання, яке стояло перед агентством – розкрити креативну концепцію 16-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами «Споживач не зрозуміє» і провести церемонію нагородження так, щоб запам'яталось всім і кожному.
В рамках партнерства агентство організовує ряд розважальних активностей для учасників заходу, серед яких концептуальний бар «Розбуди в собі споживача», можливість зануритися у віртуальну реальність за допомогою технології Oculus Rift та багато іншого.
Ведучими церемонії будуть вже відомі та улюблені ведучі «Радіо
Аристократи».
Щоб захід вже точно запам'ятався, буде організовано фотозону «Momentum слави» з червоною доріжкою. Зірки і яскраві спалахи фотоапарата, звичайно ж, додаються.
«Momentum є total brand experience agency, саме тому ми намагалися дати можливість учасникам церемонії отримати цікавий досвід. Це був основний критерій вибору ідей наповнення заходу в рамках адаптації концепції фестивалю «Споживач не зрозуміє», - прокоментував Олег Бертуш, директор агентства Momentum.
Для участі в Церемонії нагородження переможців КМФР і Non-ConsumersParty необхідно оформити акредитацію на конференцію Best Marketing Practices (всі деталі на сайті). Реєструйтесь вже зараз, щоб не пропустити головну подію рекламного ринку України і першими дізнатись імена кращих креативних агентств сезону 2014/2015.
Команда проекту:
Всеукраїнська рекламна коаліція
Максим Лазебник - керівник Оргкомітету Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
Momentum
ТатьянаГусак- обслуговування клієнтів директор
ТатьянаСаган- Глава мистецтва
ТатьянаКліменко- старший менеджер
Андрій Сушко - AccountManager