Журі КМФР конкурсу ADVERTISING CAMPAIGNS
Оргкомітет 16-го КМФР
представляє перших членів журі конкурсу ADVERTISING CAMPAIGNS.
Даний склад буде працювати з комплексними рекламними кампаніями, в яких використовуються два і більше видів медійних та/або немедійних комунікацій, з контент і продуктовими ідеями, кращим використанням технологій, креативними стратегіями. Традиційно судді оцінять оригінальність комунікаційної ідеї проекту, відповідність ідеї заявленим цілям, якість її реалізації та загальну ефективність проекту.
Досвід та географія представників журі дуже різноманітні - неодноразові переможці міжнародних конкурсів, професіонали з країн Європи та Східної Америки.
Представники складу ADVERTISING CAMPAIGNS журі:
• Craig Elimeliah, віце-президент та директор креативних технологій RAPP, США
• David Vijil, креативний директор Proximity Madrid, Іспанія
• Gary Robinson, виконавчий креативний директор FCB Inferno, Великобританія
• Janez Rakušek, виконавчий креативний директор Luna \ TBWA, Словенія
• Rodrigo Huerta, виконавчий креативний директор Cheil, Мексика
• Sam De Win, виконавчий креативний директор Ogilvy Brussels, Бельгія
• Yvan Hiot, креативний директор Geometry Global, Франція
В рамках конкурсу ADVERTISING CAMPAIGNS буде вручений спецприз від медіагрупи StarLightMedia «За кращу інтеграцію ТБ та Інтернету в рекламній кампанії».
Нагадуємо, що до дедлайну залишився всього один місяць - 24 квітня, тому просимо учасників поспішити з реєстрацією та оформленням робіт. З усіх питань участі у фестивалі та партнерства просимо звертатися до оргкомітету: (044) 490-90-30, festival@vrk.org.ua - Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua - Ольга Підгірська.