• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Конференції
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Saatchi&Saatchi
Дизайн та розробка сайту
isd group

16 КМФР в цифрах

 Після фінального дедлайну Оргкомітет КМФР завершив підрахунок конкурсних робіт. Змагатися за нагороди 16-го фестивалю в 7 конкурсах будуть 883 роботи з 17 країн.


Прийом робіт для участі в 16-ому Київському Міжнародному Фестивалі Реклами завершений і Оргкомітет представляє офіційну статистику фестивалю.


У 2015 році на КМФР подано 883 роботи. Так як число робіт зменшилося в два рази в порівнянні з минулим роком (1707 робіт в 2014 році), не виключено, що зросла вимогливість агентств до якості власного креативу, хоча загальноекономічна криза також зіграла свою роль.


Повна статистика поданих робіт по конкурсам  

Contest

Works

A. FILM & RADIO

96

B. PRINT&POSTER

193

C. FILM & RADIO CRAFT

104

D. DESIGN

142

E. DIGITAL & MOBILE

130

F. MEDIA

101

G. ADVERTISING CAMPAIGNS

117


Нагадаємо, що цього року відбулися значні зміни в конкурсах фестивалю – стало 7 конкурсів (у 2014 році було 11). Тому публікація статистики в динаміці за минулі роки буде не релевантним.


Що стосується географії учасників, то цього року у нас 17 країн. Традиційно найбільшу кількість робіт подали агентства з Росії та України. Позиції в топ-5 змінилися в порівнянні з минулим роком: Казахстан піднявся з 5 позиції на 3, при цьому витіснивши Білорусь з 3 на 4 позицію, і також з'явилася в топ-5 Туреччина, яка витіснила Латвію.


Топ-5 країн-учасниць КМФР

Rating

Country

1

Россия

2

Украина

3

Казахстан

4

Беларусь

5

Турция


Крім цих країн, в 16-му КМФР взяли участь роботи з Литви, Франції, Угорщини, Грузії, Молдови, Узбекистану, Вірменії, Фінляндії, Азербайджану, Іспанії, Латвії та Естонії.


Топ-10 агентств, які подали найбільшу кількість робіт на фестиваль

Rating

Entrant name

Country

Entries

1

BBDO Russia Group

Россия

34

2

Voskhod

Россия

29

3

BBDO Ukraine

Украина

27

4

Young & Rubicam FMS

Россия

25

5

Banda Agency

Украина

24

6

Saatchi & Saatchi Ukraine

Украина

18

 7-10

Hungry Boys

Россия

16

 7-10

SpecialOne

Россия

16

 7-10

Instinct

Россия

16

 7-10

TWIGA Ukraine

Украина

16


В будь-якому випадку, оцінювати рівень майбутньої конкурентної боротьби на 16-му КМФР ще рано, бо не все визначається кількістю поданих робіт, якість завжди набагато цінніша. І той факт, що цього року в складі журі неодноразові переможці міжнародних конкурсів і учасники міжнародних журейских складів (Cannes Lions, New York Festivals, ADC * E, Golden Drum, Epica і т.д.), визначає високу цінність нагород і говорить про те, що переможцями стануть воістину креативні роботи.


Нагадуємо, що Церемонія нагородження переможців фестивалю відбудеться 29 травня в Києві, в НСК «Олімпійський». Для участі в Церемонії нагородження необхідно оформити акредитацію на конференцію Best Marketing Practices. З програмою конференції можна ознайомитися за посиланням. Онлайн реєстрація на подію можлива до 25 травня.


Оргкомітет бажає удачі і нехай самі «важкі гирі» дістануться самим креативним!  


← Повернутися до новин


BigBoard Ukraine RTM-Ukraine ORT Media
StarLightMedia
SOSTAV.UA ReklaMaster.com Marketing Media Review
New Strategies Group
Coca Cola Rich Перша гільдія
Caffe Tomasso Greenfield
IAMI Ukrainian Digital Agencies Committee Gvardiya
ЕКТА Grande Affiche Ukraine Pandora Studio
Российская ассоциация маркетинговых услуг Ассоциация Брендинговых Компаний России
Белая Карона
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03035, Україна, Київ
ул. Сурикова, 3, корпус 8-Б,
БЦ «Increastar», 3-й поверх

тел./факс: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Ірина Котович
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, foot_contact4_name2