16 КМФР в цифрах
Після фінального дедлайну Оргкомітет КМФР завершив підрахунок конкурсних робіт. Змагатися за нагороди 16-го фестивалю в 7 конкурсах будуть 883 роботи з 17 країн.
Прийом робіт для участі в 16-ому Київському Міжнародному Фестивалі Реклами завершений і Оргкомітет представляє офіційну статистику фестивалю.
У 2015 році на КМФР подано 883 роботи. Так як число робіт зменшилося в два рази в порівнянні з минулим роком (1707 робіт в 2014 році), не виключено, що зросла вимогливість агентств до якості власного креативу, хоча загальноекономічна криза також зіграла свою роль.
Повна статистика поданих робіт по конкурсам
Contest |
Works |
A. FILM & RADIO |
96 |
B. PRINT&POSTER |
193 |
C. FILM & RADIO CRAFT |
104 |
D. DESIGN |
142 |
E. DIGITAL & MOBILE |
130 |
F. MEDIA |
101 |
G. ADVERTISING CAMPAIGNS |
117 |
Нагадаємо, що цього року відбулися значні зміни в конкурсах фестивалю – стало 7 конкурсів (у 2014 році було 11). Тому публікація статистики в динаміці за минулі роки буде не релевантним.
Що стосується географії учасників, то цього року у нас 17 країн. Традиційно найбільшу кількість робіт подали агентства з Росії та України. Позиції в топ-5 змінилися в порівнянні з минулим роком: Казахстан піднявся з 5 позиції на 3, при цьому витіснивши Білорусь з 3 на 4 позицію, і також з'явилася в топ-5 Туреччина, яка витіснила Латвію.
Топ-5 країн-учасниць КМФР
Rating |
Country |
1 |
Россия |
2 |
Украина |
3 |
Казахстан |
4 |
Беларусь |
5 |
Турция |
Крім цих країн, в 16-му КМФР взяли участь роботи з Литви, Франції, Угорщини, Грузії, Молдови, Узбекистану, Вірменії, Фінляндії, Азербайджану, Іспанії, Латвії та Естонії.
Топ-10 агентств, які подали найбільшу кількість робіт на фестиваль
Rating |
Entrant name |
Country |
Entries |
1 |
BBDO Russia Group |
Россия |
34 |
2 |
Voskhod |
Россия |
29 |
3 |
BBDO Ukraine |
Украина |
27 |
4 |
Young & Rubicam FMS |
Россия |
25 |
5 |
Banda Agency |
Украина |
24 |
6 |
Saatchi & Saatchi Ukraine |
Украина |
18 |
7-10 |
Hungry Boys |
Россия |
16 |
7-10 |
SpecialOne |
Россия |
16 |
7-10 |
Instinct |
Россия |
16 |
7-10 |
TWIGA Ukraine |
Украина |
16 |
В будь-якому випадку, оцінювати рівень майбутньої конкурентної боротьби на 16-му КМФР ще рано, бо не все визначається кількістю поданих робіт, якість завжди набагато цінніша. І той факт, що цього року в складі журі неодноразові переможці міжнародних конкурсів і учасники міжнародних журейских складів (Cannes Lions, New York Festivals, ADC * E, Golden Drum, Epica і т.д.), визначає високу цінність нагород і говорить про те, що переможцями стануть воістину креативні роботи.
Нагадуємо, що Церемонія нагородження переможців фестивалю відбудеться 29 травня в Києві, в НСК «Олімпійський». Для участі в Церемонії нагородження необхідно оформити акредитацію на конференцію Best Marketing Practices. З програмою конференції можна ознайомитися за посиланням. Онлайн реєстрація на подію можлива до 25 травня.
Оргкомітет бажає удачі і нехай самі «важкі гирі» дістануться самим креативним!