• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Конференції
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Saatchi&Saatchi
Дизайн та розробка сайту
isd group

Adventa LOWE: «Споживач не зрозуміє!»

Агентство Adventa LOWE (Група АДВ Україна) виступило креативним партнером 16-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, розробивши рекламну кампанію «Споживач не зрозуміє!».


Друзі, колеги, соратники!


І це не просто мовний зворот – це саме те, що ми намагаємося донести даною кампанією. Ми всі звикли до того, що КМФР – це спосіб «помірятися» призами, нагородами, своєю значущістю. Воно й зрозуміло: сам формат фестивалю передбачає наявність переможців і переможених. Але за всім цим непоміченим залишається головне. 


Київський Міжнародний Фестиваль Реклами – це те місце, де збираються люди, так чи інакше пов'язані з індустрією. Але головне – в рамках фестивалю немає понять «Клієнт» та «Агентство», «Замовник» та «Виконавець». Креатив може розмовляти з бренд-менеджером не по роботі, а про роботу, не по процедурі, а по душам. Це місце, де індустрія може домовлятися, вирішувати глобальні питання в неформальному порядку. В економічній ситуації цей шанс упускати не можна.


«Прийнято вважати, що фестивальна реклама не перетинається з бізнесом і не стосується споживача. Правда це чи ні? Дискусія важлива, і вона виходить за рамки формату тридцяти секундних телевізійних спотів та зовнішньої реклами. Тому замість створення селф-промо 16-й КМФР запрошує разом поміркувати над цією темою на прем'єрі документального фільму про нашу рекламу », - прокоментував ідею кампанії асоційований креативний директор агентства Adventa LOWE Олексій Дьомін.



 «Вперше за історію фестивалю, ми запрошуємо колег, партнерів, друзів не на фестиваль, а на прем'єру документального фільму. Формат – новий і дуже цікавий для нас. Ми хочемо закликати всіх учасників ринку не тільки націлитися на рекламне змагання, а й на соціальне спілкування з колегами по цеху, можливість зустрітися і обговорити як нові сміливі ідеї, так і актуальні ринкові проблеми.» – додав Максим Лазебник, керівник Київського Міжнародного Фестивалю Реклами і виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції.


Мета кампанії з просування КМФР – спровокувати людей, що працюють в рекламі, на відверту розмову. А формат, в якому ми це презентуємо, нехай залишиться сюрпризом. Буде провокативно і цікаво.


В рамках кампанії агентство займається розробкою креативної ідеї та виробництвом всіх рекламних матеріалів (TV, OOH, POS, дизайн web-сайту, інтернет-банерів, рекламних матеріалів для Facebook-сторінки, сувенірної продукції) для КМФР та конференції Best Marketing Practices.



← Повернутися до новин


BigBoard Ukraine RTM-Ukraine ORT Media
StarLightMedia
SOSTAV.UA ReklaMaster.com Marketing Media Review
New Strategies Group
Coca Cola Rich Перша гільдія
Caffe Tomasso Greenfield
IAMI Ukrainian Digital Agencies Committee Gvardiya
ЕКТА Grande Affiche Ukraine Pandora Studio
Российская ассоциация маркетинговых услуг Ассоциация Брендинговых Компаний России
Белая Карона
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03035, Україна, Київ
ул. Сурикова, 3, корпус 8-Б,
БЦ «Increastar», 3-й поверх

тел./факс: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Ірина Котович
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, foot_contact4_name2