Adventa LOWE: «Споживач не зрозуміє!»
Агентство Adventa LOWE (Група АДВ Україна) виступило креативним партнером 16-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, розробивши рекламну кампанію «Споживач не зрозуміє!».
Друзі, колеги, соратники!
І
це не просто мовний зворот – це саме те, що ми
намагаємося донести даною кампанією. Ми
всі звикли до того, що КМФР – це спосіб «помірятися»
призами, нагородами, своєю значущістю. Воно
й зрозуміло: сам формат фестивалю передбачає наявність переможців і
переможених. Але за всім
цим непоміченим залишається головне.
Київський
Міжнародний Фестиваль Реклами – це те місце, де збираються
люди, так чи інакше пов'язані з індустрією. Але
головне – в рамках фестивалю немає понять «Клієнт» та «Агентство»,
«Замовник» та «Виконавець». Креатив
може розмовляти з бренд-менеджером не по роботі, а про роботу, не по процедурі,
а по душам. Це
місце, де індустрія може домовлятися, вирішувати глобальні питання в
неформальному порядку. В
економічній ситуації цей шанс упускати не можна.
«Прийнято вважати, що фестивальна реклама не перетинається з бізнесом і не стосується споживача. Правда це чи ні? Дискусія важлива, і вона виходить за рамки формату тридцяти секундних телевізійних спотів та зовнішньої реклами. Тому замість створення селф-промо 16-й КМФР запрошує разом поміркувати над цією темою на прем'єрі документального фільму про нашу рекламу », - прокоментував ідею кампанії асоційований креативний директор агентства Adventa LOWE Олексій Дьомін.
«Вперше за історію фестивалю, ми запрошуємо
колег, партнерів, друзів не на фестиваль, а на прем'єру документального фільму.
Формат – новий і дуже цікавий для нас. Ми
хочемо закликати всіх учасників ринку не тільки націлитися на рекламне
змагання, а й на соціальне спілкування з колегами по цеху, можливість
зустрітися і обговорити як нові сміливі ідеї, так і актуальні ринкові проблеми.» – додав Максим Лазебник, керівник Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
і виконавчий
директор Всеукраїнської рекламної коаліції.
Мета
кампанії з просування КМФР – спровокувати людей, що
працюють в рекламі, на відверту розмову. А
формат, в якому ми це презентуємо, нехай залишиться сюрпризом. Буде провокативно і цікаво.
В рамках кампанії агентство займається розробкою креативної ідеї та виробництвом всіх рекламних матеріалів (TV, OOH, POS, дизайн web-сайту, інтернет-банерів, рекламних матеріалів для Facebook-сторінки, сувенірної продукції) для КМФР та конференції Best Marketing Practices.