Київському міжнародному фестивалю реклами продовжать життя в інтерактивному спецпроекті
10 червня на сайті інтернет-журналу Platfor.ma запустився спеціальний інтерактивний медіапроект "Creativity Matters", присвячений 16-му Київському міжнародному фестивалю реклами (КМФР). Його мета - популяризувати професію рекламіста і продовжити життя КМФР. Проект створений цифровим агентством <glp> у співпраці з сайтом Platfor.ma та Всеукраїнською рекламною коаліцією.
"Ми запускаємо напрямок спеціальних комерційних медіа-проектів - будемо створювати інтерактивний брендований контент, який одночасно відповідає редакційній політиці ЗМІ та клієнтському брифу. Хочемо, з одного боку, допомогти українським медіа заробляти на розміщенні, а з іншого - створювати якісний продукт, який відповідає цілям і завданням комерційних клієнтів. Creativity Matters - перший в низці подібних проектів. Тут ми реалізували і завдання, яке було поставлене Всеукраїнською рекламною коаліцією, і створили контент, який буде цікавий читачам інтернет-журналу Platfor.ma", - розповідає Віра Черниш, партнер цифрового агентства <glp>, у минулому - директор з маркетингу та спеціальних проектів видавництва "Фокус Медіа".
Спеціальний проект складається з чотирьох розділів, які покликані привернути увагу до фестивалю і розповісти про те, чим живуть українські рекламісти.
У народному голосуванні "Креатив року" читачі зможуть віддати голоси за найкращі роботи КМФР, які перемогли у сімох номінаціях. Автори трьох робіт, які набрали найбільше голосів, отримають можливість безкоштовно зареєструвати одну конкурсну роботу (не включаючи реєстраційний внесок) на 17-му Київському Міжнародному Фестивалі Реклами, який відбудеться в травні 2016 року.
В "Смертельному бою" агентства і клієнти нарешті зможуть висловити все, що думають один про одного - для проекту організатори зібрали 73 "шкідливих поради" від кожної з "ворожих" сторін.
Також читачі проекту зможуть перевірити свої пізнання в тесті "Гуру креативу", і прочитати принципи рекламістів Максима Лазебника, Павла Клубнікіна і Романа Гавриша - відомих представників української креативної галузі і, за сумісництвом, керівників Всеукраїнської рекламної коаліції та її структурних підрозділів. Подивитися і почитати проект "Creativity Matters" можна буде до 6 липня.