• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Конференції
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Saatchi&Saatchi
Дизайн та розробка сайту
isd group

Київському міжнародному фестивалю реклами продовжать життя в інтерактивному спецпроекті


10 червня на сайті інтернет-журналу Platfor.ma запустився спеціальний інтерактивний медіапроект "Creativity Matters", присвячений 16-му Київському міжнародному фестивалю реклами (КМФР). Його мета - популяризувати професію рекламіста і продовжити життя КМФР. Проект створений цифровим агентством <glp> у співпраці з сайтом Platfor.ma та Всеукраїнською рекламною коаліцією.


"Ми запускаємо напрямок спеціальних комерційних медіа-проектів - будемо створювати інтерактивний брендований контент, який одночасно відповідає редакційній політиці ЗМІ та клієнтському брифу. Хочемо, з одного боку, допомогти українським медіа заробляти на розміщенні, а з іншого - створювати якісний продукт, який відповідає цілям і завданням комерційних клієнтів. Creativity Matters - перший в низці подібних проектів. Тут ми реалізували і завдання, яке було поставлене Всеукраїнською рекламною коаліцією, і створили контент, який буде цікавий читачам інтернет-журналу Platfor.ma", - розповідає Віра Черниш, партнер цифрового агентства <glp>, у минулому - директор з маркетингу та спеціальних проектів видавництва "Фокус Медіа".


Спеціальний проект складається з чотирьох розділів, які покликані привернути увагу до фестивалю і розповісти про те, чим живуть українські рекламісти.


У народному голосуванні "Креатив року" читачі зможуть віддати голоси за найкращі роботи КМФР, які перемогли у сімох номінаціях. Автори трьох робіт, які набрали найбільше голосів, отримають можливість безкоштовно зареєструвати одну конкурсну роботу (не включаючи реєстраційний внесок) на 17-му Київському Міжнародному Фестивалі Реклами, який відбудеться в травні 2016 року.


В "Смертельному бою" агентства і клієнти нарешті зможуть висловити все, що думають один про одного - для проекту організатори зібрали 73 "шкідливих поради" від кожної з "ворожих" сторін.


Також читачі проекту зможуть перевірити свої пізнання в тесті "Гуру креативу", і прочитати принципи рекламістів Максима Лазебника, Павла Клубнікіна і Романа Гавриша - відомих представників української креативної галузі і, за сумісництвом, керівників Всеукраїнської рекламної коаліції та її структурних підрозділів. Подивитися і почитати проект "Creativity Matters" можна буде до 6 липня.



← Повернутися до новин


BigBoard Ukraine RTM-Ukraine ORT Media
StarLightMedia
SOSTAV.UA ReklaMaster.com Marketing Media Review
New Strategies Group
Coca Cola Rich Перша гільдія
Caffe Tomasso Greenfield
IAMI Ukrainian Digital Agencies Committee Gvardiya
ЕКТА Grande Affiche Ukraine Pandora Studio
Российская ассоциация маркетинговых услуг Ассоциация Брендинговых Компаний России
Белая Карона
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03035, Україна, Київ
ул. Сурикова, 3, корпус 8-Б,
БЦ «Increastar», 3-й поверх

тел./факс: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Ірина Котович
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, foot_contact4_name2