• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Конференції
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Saatchi&Saatchi
Дизайн та розробка сайту
isd group

Best Marketing Practices: оновлена програма

 

Оприлюднена програма конференції  Best Marketing Practices, що проходитиме 28/29  травня у Києві в НСК "Олімпійський". Зверніть увагу, що інформація щодо спікерів оновлена та доповнена новими іменами. Акредитація на захід відкрита до 25 травня. 


Учасники конференції зможуть знайти відповіді на актуальні та гострі питання у сфері реклами та маркетингу в умовах турбулентності, дізнаються, з якими труднощами зіткнеться ринок у найближчі роки, як завдяки креативу можна досягти ефективних результатів і яка роль інновацій в комунікаціях з сучасним споживачем, а також почують,  які маркетингові рішення зараз можна застосовувати для формування сталих бізнес-моделей. 


У програмі візьмуть участь провідні спеціалісти рекламно-комунікативного ринку України та закордону - маркетинг-директори компаній, креативні директори із СЕО комунікативних агентств. 


Кейси з власних практик презентують спеціальні гості конференції - голови та члени журі 16-го міжнародного фестивалю реклами (креативні директори провідних агентств Європи, постійні власники престижних індустрійних нагород, включаючи Cannes Lions). 


- Як діджитал інновації впливають на розвиток бренду - про це буде говорити Krisztian Toth, Creative CEO, POSSIBLE (Угорщина).

- Як прийоми та технології допоможуть приховати відсутність ідей та навпаки, як вони допоможуть підкреслити ідею в реалізації та презентації бренду - Ірина Коротич, арт-директор  Depot WPF (Росія). 

• Orhan Irmak, засновник та креативний директор Orhanirmak (Туреччина) – про важливість локального підходу в дизайнерських рішеннях для глобальних брендів. 

• Janez Rakušek, виконавчий директор Luna\TBWA (Словенія) – про принципи ефективних комунікацій та важливості правильних запитань, що є більш важливими в комунікації з споживачем, ніж відповіді. 

• Gatis Rozenfelds, співвласник та креативний директор агентства креативних рішень Tribe (Латвія) розповість, як бізнес-ціли мають співпадати з трансформуючими цілями споживачів та з законами еволюції ринку.  


Також серед тем конференції успішні кейси від українських та міжнародних брендів:

- інновації в роботі агентств та медіа-кейси з практики Ренесанс кредит і Stella Artois

- успішні рішення та інструменти в реалізації рекламної компанії. Будуть презентовані кейси компаній  Сушия, Nissan и «Брусничка»

- ефективні маркетингові прийоми для бізнесу - історії від TARANTINO family, Nestle і Volia

- креативні ідеї, які вирішують бізнес-завдання компаній від ОмниФарма і Оболонь


Повну програму Best Marketing Practices можна знайти за посиланням. Зареєструватися і отримати додаткову інформацію можна на сайті.


Усі бажаючі можуть отримати акредитацію на захід за допомогою сайту фестивалю: 


— «FullPass» акредитація надає можливість відвідування абсолютно усіх заходів в рамках КМФР протягом двох днів фестивалю. 

— «Pass, May 28» акредитація включає відвідування конференції Best Markeing Practices 28 травня, а також вечірній захід - Церемонію нагородження переможців конкурсу Best Marketing Innovation.

— «Pass, May 29» акредитація включає відвідування конференції Best Markeing Practices 29 травня, а також вечірній захід - Церемонію нагородження переможців КМФР. 


До зустрічі 28-29 травня в Києві! 



← Повернутися до новин


BigBoard Ukraine RTM-Ukraine ORT Media
StarLightMedia
SOSTAV.UA ReklaMaster.com Marketing Media Review
New Strategies Group
Coca Cola Rich Перша гільдія
Caffe Tomasso Greenfield
IAMI Ukrainian Digital Agencies Committee Gvardiya
ЕКТА Grande Affiche Ukraine Pandora Studio
Российская ассоциация маркетинговых услуг Ассоциация Брендинговых Компаний России
Белая Карона
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03035, Україна, Київ
ул. Сурикова, 3, корпус 8-Б,
БЦ «Increastar», 3-й поверх

тел./факс: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Ірина Котович
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, foot_contact4_name2