Best Marketing Practices: оновлена програма
Оприлюднена програма конференції Best Marketing Practices, що проходитиме 28/29 травня у Києві в НСК "Олімпійський". Зверніть увагу, що інформація щодо спікерів оновлена та доповнена новими іменами. Акредитація на захід відкрита до 25 травня.
Учасники конференції зможуть знайти відповіді на актуальні та гострі питання у сфері реклами та маркетингу в умовах турбулентності, дізнаються, з якими труднощами зіткнеться ринок у найближчі роки, як завдяки креативу можна досягти ефективних результатів і яка роль інновацій в комунікаціях з сучасним споживачем, а також почують, які маркетингові рішення зараз можна застосовувати для формування сталих бізнес-моделей.
У програмі візьмуть участь провідні спеціалісти рекламно-комунікативного ринку України та закордону - маркетинг-директори компаній, креативні директори із СЕО комунікативних агентств.
Кейси з власних практик презентують спеціальні гості конференції - голови та члени журі 16-го міжнародного фестивалю реклами (креативні директори провідних агентств Європи, постійні власники престижних індустрійних нагород, включаючи Cannes Lions).
- Як діджитал інновації впливають на розвиток бренду - про це буде говорити Krisztian Toth, Creative CEO, POSSIBLE (Угорщина).
- Як прийоми та технології допоможуть приховати відсутність ідей та навпаки, як вони допоможуть підкреслити ідею в реалізації та презентації бренду - Ірина Коротич, арт-директор Depot WPF (Росія).
• Orhan Irmak, засновник та креативний директор Orhanirmak (Туреччина) – про важливість локального підходу в дизайнерських рішеннях для глобальних брендів.
• Janez Rakušek, виконавчий директор Luna\TBWA (Словенія) – про принципи ефективних комунікацій та важливості правильних запитань, що є більш важливими в комунікації з споживачем, ніж відповіді.
• Gatis Rozenfelds, співвласник та креативний директор агентства креативних рішень Tribe (Латвія) розповість, як бізнес-ціли мають співпадати з трансформуючими цілями споживачів та з законами еволюції ринку.
Також серед тем конференції успішні кейси від українських та міжнародних брендів:
- інновації в роботі агентств та медіа-кейси з практики Ренесанс кредит і Stella Artois
- успішні рішення та інструменти в реалізації рекламної компанії. Будуть презентовані кейси компаній Сушия, Nissan и «Брусничка»
- ефективні маркетингові прийоми для бізнесу - історії від TARANTINO family, Nestle і Volia
- креативні ідеї, які вирішують бізнес-завдання компаній від ОмниФарма і Оболонь
Повну програму Best Marketing Practices можна знайти за посиланням. Зареєструватися і отримати додаткову інформацію можна на сайті.
Усі бажаючі можуть отримати акредитацію на захід за допомогою сайту фестивалю:
— «FullPass» акредитація надає можливість відвідування абсолютно усіх заходів в рамках КМФР протягом двох днів фестивалю.
— «Pass, May 28» акредитація включає відвідування конференції Best Markeing Practices 28 травня, а також вечірній захід - Церемонію нагородження переможців конкурсу Best Marketing Innovation.
— «Pass, May 29» акредитація включає відвідування конференції Best Markeing Practices 29 травня, а також вечірній захід - Церемонію нагородження переможців КМФР.
До зустрічі 28-29 травня в Києві!