Опублікована програма Best Marketing Practices
Запрошуємо всіх взяти участь в освітній конференції Best Marketing Practices в рамках головної рекламної події року Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, яка відбудеться 28-29 травня в Києві в НСК «Олімпійський». Реєстрація на захід відкрита до 25 травня.
Організатор конференції, Всеукраїнська рекламна коаліція, готує насичену програму, яка охопить різні сфери реклами – кращі маркетингові практики, впровадження інноваційних рішень для продуктів і послуг, розробка креативних проектів, ефективне застосування digital-інструментів і технологій в комунікаційних кампаніях. На конференції виступлять більше 50 доповідачів з України, Росії та Європи. Це провідні маркетинг-директора, а також генеральні директори та креативні фахівці комунікаційних агентств.
Однією
з ключових тем стане роль креативу в сучасних комунікаціях зі споживачем. Міжнародним
досвідом впровадження креативних рішень поділяться спікери:
• Tobias Grimm, виконавчий креативний директор Jung von Matt / Alster, Німеччина: «Радикальне мислення»
• Karim Bartoletti, партнер і виконавчий продюсер Indiana Production, Італія: «Італійська робота»
• Orhan Irmak, засновник і креативний директор Orhanirmak, Туреччина: «Нові рішення в дизайні»
• Ірина Коротич, арт-директор Depot WPF, Росія: «Свобода в дизайні або рабство технологій і прийомів»
В
умовах обмеженого бюджету фахівці виходять на нові ринки і застосовують нові
інструменти – однією з швидко розвиваючих ніш на ринку є саме digital-сфера. Спеціально
запрошені гості конференції і власники успішних міжнародних digital-кейсів
розкажуть про ефективність даного каналу комунікацій і важливість його
застосування для маркетинг-команд великих продуктових брендів:
• Krisztian Toth, CEO & Chief Creative Officer в POSSIBLE, Угорщина
• Janez Rakušek, виконавчий креативний директор Luna \ TBWA, Словенія: «Питання - більш важливі, ніж відповіді»
• Gatis Rozenfelds, співвласник і креативний директор Tribe, Латвія: «Завтра настало вчора»
Один з потоків програми – блок виступів на тему «Кращі кейси ринку», серед яких також переможці «Best Marketing Innovations 2014». Кейси будуть спільно презентовані командами агентств з їх клієнтами. Серед спікерів з боку клієнтів представники компаній – САН ІнБев Україна, СушиЯ, Nissan, Danone, Nestle, TARANTINO family, ОмніФарма Київ, Брусничка; і з боку агентств – Dentsu Aegis Network Ukraine, Master AD, UMG, AdPro, Vizeum Ukraine, Resolution OMD, AIMBULANCE, OSD Group, GLP, Adventa LOWE та інші.
На завершення другого дня конференції учасників чекають виступи від провідних фахівців рекламного-комунікаційного ринку України в рамках нового освітнього проекту Відеоінстітуту маркетингу і реклами.
28 травня в 18:00 подія завершиться Церемонією нагородження переможців Best Marketing Innovations, а 29 травня – Церемонією нагородження КМФР.
Нагадуємо, що всім учасникам конкурсної програми КМФР надається 1 акредитація на два дні заходу, включаючи Церемонію нагородження КМФР і Best Marketing Innovations.
Програма конференції постійно оновлюється на сайті best-marketing.com.ua, стежте за останніми змінами.
Для того, щоб не пропустити найцікавіше, реєструйтеся на сайті прямо зараз і оформляйте акредитацію.
До зустрічі у Києві на Best Marketing Practices!