MEDIA
Категорії конкурсу
Вимоги до робіт
- Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
- Одна робота може бути завантажена не більше 2-х разів у рамках конкурсу MEDIA, і при цьому вона повинна бути релевантною до окремо обраної категорії. Рекомендуємо адаптувати презентацію роботи відповідно обраної категорії.
- Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
- У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
- Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
Технічні вимоги
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Одне зображення:
Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).
Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.
2. Відеокейс:
- Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
- Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
- Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.
Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:
- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:
Ця версія буде показана членам журі під час суддівства, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.
- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:
Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.
Кодування:
Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.
MOV/H.264
MP4/H.264
4:3 or 16:9
720x576
720x576
1024x576
640x480
640x480
854x480
HD 720p
1920x1080
1920x1080
3. Додаткові матеріали:
Радимо надати додаткові матеріали в залежності від обраної вами категорії.
- Для Use of TV/Cinema - відеоролик форматом MOV/MP4 (у випадку, якщо відеоролик не включено до відеокейсу).
- Для Use of Radio - 1 аудіоролик у форматі MP3 англійською мовою або з англійським перекладом, якщо аудіоролик не представлений чи не пояснений у відеокейсі.
- Для Use of Print / Outdoor - 1 підтвердження розміщення або копія з газети/журналу/вкладення.
- Для Ambient media - 1 файл, що містить копію оригінального зразка, відео або фотографії, якщо це необхідно.
- Для Special Events / Stuns - файл (и) з заходу.
- Для Digital робіт - посилання на оригінальний сайт/соціальні медіа (вказуючи логін / пароль при необхідності)
- Для Use of / integrated Media - будь-які з перерахованих вище.
Всі додаткові матеріали мають бути надані в наступних форматах:
- Зображення/Фотографії/Копії з преси: JPGs, 150dpi, RGB і A4 формат.
- Відео матеріали: Формат MOV / MP4. Не завантажуйте ті відео матеріали, які вже присутні у вашому відеокейсі.
- Радіо/аудіо файли: Завантажуються безпосередньо на сайті у форматі MP3, 128 kbps,
ступінь стиснення 15: 1. Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.
- Все вебсайти або онлайн матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.
Вартість участі
1-10 роботи: |
1500 UAH/ |
5000 RUB/ |
60 EUR |
11 і більше робіт: |
1250 UAH/ |
4165 RUB/ |
50 EUR |
Ціни вказані без урахування податків.
Entry deadline
30 квітня 2015