MEDIA

Категорії конкурсу

F-1. Use of TV, Radio, Cinema
Включае product placement.
F-2. Use of Print and Outdoor
Медіа рішення для друкованих видань, транспорту, зовнішньої реклами.
F-3. Use of Digital Platforms
Включає веб-сайти, мобільні пристрої тощо
F-4. Use of Special Events, Branded Content & Sponsorship, promotions
F-5. Use of Non-traditional and Ambient Media
F-6. Use of Integrated Media

Вимоги до робіт

- Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.


- Одна робота може бути завантажена не більше 2-х разів у рамках конкурсу MEDIA, і при цьому вона повинна бути релевантною до окремо обраної категорії. Рекомендуємо адаптувати презентацію роботи відповідно обраної категорії.


- Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.


- У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.


- Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

Технічні вимоги

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.


Всі роботи надаються в такому вигляді:


1. Одне зображення:

Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.  

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.


2. Відеокейс:

- Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

- Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

- Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.


Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:


- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:


Ця версія буде показана членам журі під час суддівства, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.


- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:


Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.


Кодування:

Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.

  •   
     

       MOV/H.264

       MP4/H.264

    4:3 or 16:9

       720x576

       720x576

     

       1024x576

       640x480

     

       640x480

     
     

       854x480

     

    HD 720p

       1920x1080

       1920x1080



3. Додаткові матеріали:

Радимо надати додаткові матеріали в залежності від обраної вами категорії.


- Для Use of TV/Cinema - відеоролик форматом MOV/MP4 (у випадку, якщо відеоролик не включено до відеокейсу).

- Для Use of Radio - 1 аудіоролик у форматі MP3 англійською мовою або з англійським перекладом, якщо аудіоролик не представлений чи не пояснений у відеокейсі.

- Для Use of Print / Outdoor - 1 підтвердження розміщення або копія з газети/журналу/вкладення.

- Для Ambient media - 1 файл, що містить копію оригінального зразка, відео або фотографії, якщо це необхідно.

- Для Special Events / Stuns - файл (и) з заходу.

- Для Digital робіт - посилання на оригінальний сайт/соціальні медіа (вказуючи логін / пароль при необхідності)

- Для Use of / integrated Media - будь-які з перерахованих вище.


Всі додаткові матеріали мають бути надані в наступних форматах:


- Зображення/Фотографії/Копії з преси: JPGs, 150dpi, RGB і A4 формат.


- Відео матеріали: Формат MOV / MP4. Не завантажуйте ті відео матеріали, які вже присутні у вашому відеокейсі.


- Радіо/аудіо файли: Завантажуються безпосередньо на сайті у форматі MP3, 128 kbps,
ступінь стиснення 15: 1. Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.


- Все вебсайти або онлайн матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.


Вартість участі

1-10 роботи:

1500 UAH/

5000 RUB/

60 EUR

11 і більше робіт:

1250 UAH/

4165 RUB/

50 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

30 квітня 2015