DIGITAL & MOBILE
Категорії конкурсу
Вимоги до робіт
- Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
- Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як окремі конкурсні заявки. Наприклад, 3 банера, що формують серію, повинні бути завантажені та сплачені як 3 окремі заявки.
- Надане вами посилання повинне вести безпосередньо на вашу роботу без запиту логіна та пароля.
- Будь ласка, переконайтеся, що ваше посилання/робота буде дійсне та у відкритому доступі до 29 травня 2015. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.
- Якщо оригінальна мова вашої роботи/додатку не є англійською, необхідно чітко продемонструвати механіку роботи вашого додатку/сайту/гри у відеокейсі.
- Роботи в категорії Best use of social media повинні містити інформацію про результати/ефективність, відзначаючи кількость переглядів/перепостів/користувачів та ін.
- Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.
- Одна робота може бути завантажена не більше 2-х разів у рамках конкурсу DIGITAL & MOBILE (за винятком категорій DIGITAL CRAFT), і при цьому вона повинна бути релевантною до окремо обраної категорії. Рекомендуємо адаптувати презентацію роботи відповідно обраної категорії.
- Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
- У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
- Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
Технічні вимоги
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. URL:
- Посилання на сайт/додаток
- Мобільна версія сайту/додатку
- Анонімне посилання (без назви учасника) для надання додаткової інформації щодо роботи.
2. Одне зображення:
Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).
Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.
3. Відеокейс (опціонально):
- Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
- Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.- Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.
Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:
- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:
Ця версія буде показана членам журі під час суддівства в якості додаткового матеріалу, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.
- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:
Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.
Кодування:
Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.
MOV/H.264 | MP4/H.264 | |
4:3 або 16:9 | 720x576 | 720x576 |
1024x576 | 640x480 | |
640x480 | ||
854x480 | ||
HD 720p | 1920x1080 | 1920x1080 |
Вартість участі
1-10 роботи: |
1500 UAH/ |
5000 RUB/ |
60 EUR |
11 і більше робіт: |
1250 UAH/ |
4165 RUB/ |
50 EUR |
Ціни вказані без урахування податків.
Entry deadline
30 квітня 2015