ADVERTISING CAMPAIGNS

Партнер категорії


Категорії конкурсу

G-1. Integrated Campaigns
Рекламні кампанії та програми, в яких були задіяні 2 і більше різних медійних та/або маркетингових комунікацій
G-2. Content Ideas
Створення оригінального контенту для бренду або інтеграція бренду в звичні та популярні формати комунікацій. Має бути продемонстровано як успішно спрацював бренд за допомогою створення і розвитку розважального контенту, що привертає увагу цільової аудиторії. Для даного контенту може бути застосований як один медіа канал (Інтернет-відео, промо ТБ і т.п.), так багатоканальні платформи донесення контенту до аудиторії (радіо, видання, книги, ігри, музика, відео, мобільний контент, соціальний напрям, блоги, промо-події і івенти, і багато іншого).
G-3. Product Ideas
Створення та використання фізичних продуктів (включаючи подарунки, сувеніри та семпли, нетрадиційні маркетингові продукти, промо матеріали тощо) для комунікації бренду з аудиторією. Також можливі створення і зміна безпосередньо самого продукту даного бренду для залучення споживача. Використання Ambient Media також підходить для даного випадку.
G-4. Best Use of Technology
G-5. Creative Strategy

Вимоги до робіт

- Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.


- Одна робота може бути завантажена не більше 2-х разів у рамках конкурсуADVERTISINGCAMPAIGNS, і при цьому вона повинна бути релевантною до окремо обраної категорії. Рекомендуємо адаптувати презентацію роботи відповідно обраної категорії.


- Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.


- У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.


- Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

Технічні вимоги

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.


Всі роботи надаються в такому вигляді:


1. Одне зображення:

Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.  

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.


2. Відеокейс:

- Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

- Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

- Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.


Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:


- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:


Ця версія буде показана членам журі під час суддівства, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.


- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:


Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.


Кодування:

Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.

  •   
     

       MOV/H.264

       MP4/H.264

    4:3 or 16:9

       720x576

       720x576

     

       1024x576

       640x480

     

       640x480

     
     

       854x480

     

    HD 720p

       1920x1080

       1920x1080


3. Додаткові матеріали:

Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. 

Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:


- Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.

- Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.

- Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.

- Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.


Вартість участі

1-10 роботи:

1500 UAH/

5000 RUB/

60 EUR

11 і більше робіт:

1250 UAH/

4165 RUB/

50 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

30 квітня 2015